Årets talent Generalforsamling 21.2.2019

Igen i år vil vi i MSS gerne kåre årets talent.

Det er dejligt, når vi kan give et skulderklap til en af klubbens unge kørere, som har gjort det rigtig godt både i indland og udland.

Årets talent har desværre ikke haft mulighed for selv at være tilstede for at få overrakt sin pris fra klubben.

Årets talent er nemlig i Frankrig. for at træne til sæsonens kommende løb. Men hans mor Gitte mødte op for på sønnens vegne at modtage hæderen.

Nicolai Kjærgaard med på telefon

Årets talent er næppe ukendt for jer idet han også i år var nomineret til og vandt årets talentpris til Dansk MotorSports Award.

Jeg har ikke opremset alle hans gode sejre og løb – dem kan i læse meget mere om på Nicolais hjemmeside, hvor I også har mulighed for at følge ham fremover.

En ting vil jeg dog gerne lige sige. Man siger at man skal starte tidligt i en sport for at blive god og det er Nicolai også et godt bevis på. Han startede med at køre gokart som syvårig og så er det ellers gået fremad lige siden. Så stort tillykke til årets talent:  Nicolai Kjærgaard, hvor vi overrækker det synlige bevis på hæderen til Gitte, som har lovet at give både pokal, billede og check videre til Nicolai.

Nicolai Kjærgaards mor Gitte modtager pris og pokaler