Kontingent

Du kan melde dig ind i Motor Sport Sønderjylland her på hjemmesiden

Klubkontingent Priser 2022

Oversigt over de nye medlemstyper
Medlems-kode
Kr.

Euro
Aktivt A-medlem
110,-
Ungdomsmedlem (under 18 år ved indmeldelsen)
70,-
Almindeligt B-medlem

30,-
Prøvemedlem i 3 mdr.
28,-

Bankkonto hvor du kan indbetale kontingent: OBS NY BANK Kreditbanken 7933 konto 103 6222.

Ved betaling fra udlandet: IBAN-nummer: DK6679330001036222 BIC-kode/SWIFT-adresse: AAKRDK22 Husk at skrive afsender navn, ID nr. eller fødselsdato og hvilket medlemstype du skal være, så jeg kan se hvem det er fra.

Husk du skal selv bestille din licens også selv om det er Grundlicens og så kan du køre:

Rally: Klubrally såfremt teksten “Grundlicens(R3)” fremgår af licensen. Hvis ikke, skal der fremvises kursusbevis/scorekort. Rallysprint som andenkører. Hillclimb med bil i klasse 1. 4×4 Off Road. Karting: Mekanikerlicens. Træning og lukkede løb i Danmark for alle klasser. Alle arrangementer for miniput. Banesport: Drifting. Autospeedway, Alle folkeraceklasser. Alle crosskartklasser. Teksten “Grundlicens(FR/UFR)” skal fremgå af licensen, hvis ikke, skal der fremvises kursusbevis. Orientering/økonomiløb/pålidelighedsløb: Alle klasser

Hvis du er mekaniker, kan du som Almindeligt B-medlem, med fordel købe en mekanikerlicens: Du skal vælge: ”Andre typer”, ”National” ”Mekaniker”, den koster kun 100 kr. og gælder hele kalenderåret. Så er du dækket af den fælles ulykkesforsikring med op til 500.000 kr.

VIGTIGT Grundlicensen som du selv skal bestille under din profil på DASU’s licensportal. Når der bestilles licens, skal man vælge sportsgren, før man bestiller licenstype, det er derved man får den rette tekst på grundlicenskortet.

Øvrige licens typer se på DASUs hjemmeside

Alle medlemmer modtager Autosport.

Læs mere om medlemsfordele her.

Du kan melde dig ind i Motor Sport Sønderjylland her på hjemmesiden